MIULLA EI OLE VÄLTTÄMÄTTÄ ITSETUNTO KOHDALLAAN,MUTTA VITTU EI TEIN TARTTE SILTI MUA POMPOTTAA  -.-

Joo anteeks tosta, mutta vituttaa kun ihmiset ei ymmärrä. Olen sosiaalinen, huumorintajuinen,kuvauksellinen, en aina sano mielipidettäni niin selvästi, mutta näytän sen elein,ilmein ja pienillä sanoilla. No tänään koulussa piti keksiä joku helvetin ammatti mitä mein ryhmä edustaa ja mitä me ollaan siinä. No meillä oli tietysti musiikki, koska ollaan siinä ihan hyviä..No sitten kaikilla kavereilla oli selkee mielipide itsestänsä ja niille sanottiin heti, että mikä se on taino ne päätti ite. Sit oli miun vuoro ja menin hieman sanattomaksi. Sanoin, että eiks me voita sottaa sillee, että jokaisella on oma sellanen soitin laji juttu et mitä ne opettais. Ja ne melkein alko nauraa. Mie vaan siin katoin, että fuck you onhan miullakin omat mielipiteet saatana. Sit ne vaan sano jotn "sie voisit olla säveltäjä" ei helvetissä mun tyyppiä, nuotit menee perseelleen ja säveltäjät tykkää olla yksikseeen, ei todellakaan mun tyyppiä. Sit ne ehotteli vaik mitä paskaa ja tuli mein vuoro esittäytyä. Yks Tellu vaan innoissaan kerto koko jutun ja sit tuli mun vuoro. Sanoin, että "joku säveltäjä, nii ainakin noi väittää" sit kaikki katto niit sillee ihmeellisesti. Oke ei kuulosta nyt pahalta, mut se tuntu sillon niiiiin tyhmältä. Ärsytti kyl ihan huolella. Mutjaaa. No huomenna on ruotsin koe ja siihen pitäs viellä jaksa lukee ;s