tuntuu kamalalta! 4 vuotta sitten isäni ja äitini eros ja nyt sitten kun iskä sai rinnalleen jonkun toisen nekin eroo..Se tuntu kauheelta,koska se äitipuoli oli mulle niiiin tärkee. En haluu saatana taas itkee, kun itkin jo eilisen illan ja aamun..kauheeta..vaikka nään niitä viellä kesällä niin montakertaa ku haluun,ne tulee tänne,meen sinne, talvella, viikonloppusin,mutta silti se joku henki täältä on poissa. Ne ihanat kaksi tyttö. Se toinen, eli janina oli aina tukena. Oli valmis tekee mun etee kaikkensa :D Halus aina nukkuu mun vieressä,leipoa,halus,että meikkaan sen,laitan hiukset, piirtelen,käyn lenkillä ja se motivoitu mun takia laihtumaan. Tai sen mielestä lenkillö käyminen  oli tosi kivaa. Se toinen tyttö Emppu..No se oli ihana! Sen hymy,kasvot,riehakkuus, kaikki sai mut hyvälle tuulelle, vaikka tietty joskus se sai mut hermostumaan. Mut se oli ihana.<3 Ja Äitipuoli päivi..Se oli tooosi ihana!! Se autto mua,nauru mun kanssa, oli nuorenlainen, asettu mun asemaan, oli hauska, leipo, kokkas, kävi saunassa, kaupungilla, katto leffoja, ja oli muutenki sellanen tuki jolle kerroin kaikesta. Esim,juomisista, kavereista jotka oli just sillon kusipäitä..jne. Se oli tuki,turva,sen hetkinen äiti, kun oma äiti ei pystynyt siiihen. Nyt sitten oma äitipystyy ja on ihana.<3 Äiti tietenkin,mutta se äitipuoli oli tällänen joka oli naishenki talossa ja oli mun vierellä aina, kun heräsin. Tai siis ei kirjaimellisesti. Nyt sekin on poissa. Se sano,että se tulee enskesänä mun rippijuhliin, soittelee, laittelemee viestiä,meen sinne,se tulee tänne ja ollaan yhteyksissä. Mutta silti se jää jossain vaiheessa, ja se on kauheeta. En haluu unohtaa niin ihania ihmisiä.<3

~masentunut,alakuloinen,surullinen tyttö joka kaipaa äitipuoltaan ja siskopuoliaan.